piątek, 5 kwietnia 2013

Co kupić na początek szycia??


Mój asortyment ograniczał się do tej pory do: igły, nitki i nożyczek.
Niestety nerwy mi nie wytrzymały i postanowiłam wydać trochę grosza, żeby przyśpieszyć sobie moje amatorskie prace:)

Przyszła  właśnie paczka z internetowej pasmanterii w której wydałam niecałe 50 zł. z przesyłką.

Oto lista moich zakupów:


-igły do szycia na maszynie- 5 zł
-igły do szycia ręcznego- 1.3 zł
-szpilki 2 zł
-różne gumki i rzep na metry od 1zł/m do 1.5zł/ m
-zestaw tasiemek w serduszka 3zł
-tasiemki w kratkę 1zł/m
-prujka-rozpruwak 2,2 zł
-kreda krawiecka w ołówku 3,2 zł
-nawlekacz do nici 1,2 zł
-guziki 3zł
-komplet nici 2 zł
-nożyczki, linijki 
-bezpieczne nozyczki do nici 2 zł



Moja dzisiejsza dostawa.


Nożyczki i linijki z tesko.


Komplet nici z biedronki za 11 zł :)


Pistolet z klejem ( obi 20 zł )






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz