czwartek, 15 sierpnia 2013

Mamo zrób mi !!! - 50 POMYSŁÓW DIY na ozdoby do włosów i nie tylko.


Dzisiaj chciałam Wam pokazać 50 SPOSOBÓW na dziecięce ozdoby nie tylko do włosów.

Jako mama czterolatki dobrze wiem,jak uroczo wyglądają małe dziewczynki, gdy mają choćby małą kokardkę, czy kwiatek we włosach.
Wiem także jak szybko potrafią je zgubić ,czy zepsuć.
Co jakiś czas razem z moja małą pomocnicą zbieramy wszystkie spinki,wsuwki i gumki, od których odpadły aplikacje,czy odprysł lakier i je naprawiamy.

Jest to super pomysł na fajnie spędzone popołudnie z naszą pociechą.

Potrzebujemy kolorowe wstążki, skrawki materiałów,koronek,filc jak mamy,igłę i nici,nożyczki, klej (nie koniecznie na gorąco), kolorowe guziki i lakiery do paznokci.
Wszystko to z pewnością znajdzie się w każdym domu.

Życzę miłego oglądania i zachęcam Was do działania,troszkę czasu i chęci, a efekty na pewno będą super :)











Jak zrobić kwiatek do włosów z koronki.

Kwiatek i kokardka z filcu diy.

Cztery sposoby na kwiatki nie tylko z bibuły.

Jak zrobić słonecznik z filcu.

Diy : jak zrobić kokardkę ze wstążki.

Jak zrobić kokardkę do włosów.

Kwiatek który może być przyszyty do gumki lub opaski do włosów.

Jak zrobić kwiatek z filcu.

Cztery sposoby na filcowe kwiatki.

Kwiatek z  filcu w czterech prostych krokach

Jak zrobic spinki z filcowymi serduszkami.

Jak zrobić opaski do włosów.

Róża z filcu bez łodygi nada się do ozdoby opasek.



Jak zrobić kwiatki z filcu diy.

Jak zrobić ozdoęe z piórkami.

Satynowa opaska diy.

Gumki do wlosów diy z kwiatkami.

Satynowy kwiatek diy.


Jak zrobić uroczą kokardkę spinkę do włosów

Kwiatek 3 d do włosów diy.

Opaski diy do włosów.




Jak zrobić kwiatek diy.

Jak zrobić kokardkę do włosów.



Super pomysł na spinkę ze wstążki.

Kwiatek do włosów diy.



Jak zrobić kokardkę ze wstążki rypsowanej.

Prosta i efektowna kokardka do włosów.


Jak zrobić kokardkę.


Jak odnowić stare wsuwki.




Jak zrobić kokardkę pin-up






Prosty kwiatek z filcu.





kokarda diy do włosów

kokardki diy do włosów

Jak zrobić kokardkę do włosów

Jak zrobić kokardkę do włosów pin up
 
Jak zrobić spinke do włosów


Jak zrobić kwiat z filcu

















7 komentarzy:

  1. Łał, godziny kompletowania pewnie... Chętnie dodam linka do tego postu na mojej stronie, mogę? :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://curiouscreativeness.blogspot.com/2013/08/sarcasm-speak-fluently.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...pewnie, że możesz :) zbierałam to ładnych kilka miesięcy :)

      Usuń
  2. zakochałam się w tym wpisie. ^_^ Zawsze patrze z podziwem jak takie cuda samemu zrobić, a zabrać mi się ni jak nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne tutoriale,zainspirował mnie Twój post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie :) Gratulacje za wynalezienie tylu pomysłów!
    Na pewno część z nich wykorzystam:)
    Pozdrawiam,
    Agata
    www.truskawkownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń