niedziela, 22 września 2013

Jesienne komplety- czapki smerfetki + kominy:)

Hej i już po niedzieli :(
Spędziłam bardzo fajne popołudnie z dziećmi w parku, przy okazji zrobiłam im zdjęcia w kompletach które im uszyłam wczoraj w przypływie miłości :P

Czapka i komin z dzianiny.

Czapki na jesień dla dzieci.


Niebiesko- brązowy komplet na jesień.

Tulasie z buziakami :)



Dla mojej Leny kupiłam fajny kawałek dzianiny w kolorze lila- jasny filet.
Udało się z niego uszyć  czapkę i komin.
Wczoraj w rossmanie kupiłam za 16 złoty dziurkacz i nitownice ze 100 nitami,które zaraz musiałam wypróbować:)
Jak bym wiedziała,że to jest takie tanie już dawno bym to kupiła.

Czapka to tradycyjna smerfetka.
Kurs do jej zrobienia znajdziecie na moim blogu tutaj.

Czapka smerfetka diy.

Czapka z dzianiny na jesień.

Smerfetka dla chłopca.



Natomiast komin uszyłam według mojego pomysłu.
Dwa razy prułam materiał bo się zamotałam ,ale za to drugi komin dla Filipa poszedł sprawniej.
Komin można naciągnąć na głowę, wtedy zabawnie sterczą filcowe uszka misia :)
Lena ma komplet w jednym kolorze, Filip dwukolorowy .









Oba moim zdaniem są fajne,a dzieci się bardzo cieszyły z nowych prezentów.
Jestem bardzo zadowolona z efektów mojej pracy,czapki nie cisną,kominy fajnie lezą,kolorki fajnie dopasowane....czego chcieć więcej :)
Jesienne komplety zaliczone :)
Na zimę też im uszyję :)





Co o nich myślicie??
Podobają się Wam??
Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii!

Po namowie mojego tż wystawiłam te komplety do sprzedaży,oczywiście uszyje nowe jakby ktoś chciał:)

Mam dużo kolorów dzianiny aż 21:



Można wybrać jeden kolor lub dwa.
Zresztą można wszystko :)

Jakby był ktoś chętny to pisać:
lejdidax@op.pl

lub zapraszam do sklepów:

dawanda KLIK
srebrna agrafka KLIK



Chłopięcy komin i czapka.



Jednokolorowy komin dla chłopca.

Granatowy komin dla chłopca.

Dzianinowy komin dla chłopca.

Kominy świnki dla dzieci,

Czapka w kolorze fuksja.

Dzianinowa czapka dla dziewczynki.





2 komentarze:

  1. Jakie te dzieciątka są śliczne i kochane :) A czapeczki meegaśne :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń