środa, 30 października 2013

Jak zrobić świąteczne ozdoby za parę groszy - czas zacząć działać :)

Cześć kochani przygotowałam dla Was kilka fajnych pomysłów na świątecznie ozdoby.



Pomysł na ten post wpadł mi do głowy wczoraj, gdy z moja Leną robiłyśmy serduszka z masy solnej na choinkę właśnie.

Co roku robię nowe ozdoby,żeby moja choinka zawsze była choć trochę inna, niż w poprzednim roku.
Wybieram sobie kolory jakie będą na moim drzewku i wszystko przygotowuję np. złoto-fioletowe.
W tamtym roku miałam jemiołę pomalowana na złoto,szyszki i żołędzie w złotym brokacie,do tego fioletowe bombki i organza zamiast tradycyjnych łańcuchów, ususzone plastry pomarańczy,pierniki na fioletowej rafii i efekt był bardzo fajny.

Wszystko zrobiłam za parę złoty.
W tym roku jak zawsze szukałam nowych pomysłów i znalazłam kilka, które na pewno wykorzystam.

Jak ozdobić świąteczny stół ??
Jak wykonać świąteczne dekoracje ??
Jak zrobić ciekawe choinki i ozdoby??

Wszystko znajdziesz własnie tu :)


Zapraszam Was do oglądania i jak zawsze zachęcam do działania :)

Podzieliłam moje inspiracje na kategorie także będzie Wam łatwiej.



CHOINKI:

Zamiast styropianowych form używam stożków z brystolu.


Jak zrobić choinkę- ozdoba na święta.

Choinka na ścianie??
Dobry pomysł, gdy mamy małe mieszkanie.

Ozdobna choinka na ścianę.


Choinka z drutu
Choinki ze wstążek są naprawdę urocze.
Można kupić tasiemki z motywem świat na allegro są za grosze i zrobić sobie jedną z nich.



Jak zrobić choinkę ze wstążek

Choinka świąteczna diy.

Zamiast wstążek można szpilkami przypiąć kółeczka z filcu...

Choinka z filcu.

...lub satynowe rożki.









Choinka z guzików-jak ją zrobić dowiesz się tutaj


Choinka z guzików.

Oryginalna "muzyczna" choinka- tutorial tutaj.

Choinka z gazety.

Kolejna choinka na ścianę tym razem z bibuły- jak ją zrobić dowiesz się tutaj

Choinka z bibuły.


Pomysły na ciekawe choinki klik.
Ja ma w domu z piórek jest super :)

Choinka z piórek.

Choinki z materiału klik


Choinki poniżej można zrobić z włoczki i krochmalu.



choinka z piórek













Choinka z filcu.

Jak zrobić choinkę z makaronu

choinka z makaronu
















ŁAŃCUCHY:

Robię takie łańcuchy tylko zamiast gipsu wykorzystuję masę solną.


Łańcuchy na choinkę ręcznie robione.

Jak zrobić taki łańcuch - odpowiedź znajdziesz tutaj .

Gipsowe ozdoby na choinkę.

JEMIOŁA:

Zakochałam się w tych ozdobach z jemioły, a Wam jak się podobają?

Świąteczna jemioła- świeczka.


Jemioła - ozdobne świeczka.



ŚWIECZKI:

Jak ozdobić świąteczny stół.


Świeczki z jabłek.


Ozdoby na świąteczny stół.

BOMBKI i inne ozdoby:










Girlanda z bombek.




bombka z płyt cd




Okno z bombek.



 Więcej o tych ozdobach tutaj.


 Malowane szyszki- więcej tutaj.








Choinki  z filcu- klik

















Jeszcze jedna kategoria :)
JADALNA












WESOŁYCH ŚWIĄT :*
















25 komentarzy:

  1. ooo a myslalam ze tylko ja robie flauszowe choinki z wyszywanymi gwiazdkami i szyszki na wstazkach :) HAha. Inspiracji cala masa, z pewnoscia sie przydadza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomyslowe! super pomysly na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zaczynam działać - robię śnieżynki frywolitkowe, choinkę z wikliny papierowej itp. Uwielbiam takie rzeczy :)
    Pozdrawiam mamę i córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne! Zobaczcie ile tu jest inspiracji: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.646431582033714.1073741841.457094784300729&type=3

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo pomysłów do wykorzystania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jeden z tych pomysłów będzie prezentem świątecznym :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ozdoby! Bardzo spodobały mi się bombki z użyciem płyt CD :-) G.S.

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysły tylko to nie tylko praca ale też nakład finansowy takie drobiazgi wcale nie są tanie!!!!!
    jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zbiór inspiracji. Wiele z tych rzeczy można zrobić tańszym sposobem np. choinka z tkaniny - dużo ubrań wyrzucamy - przeróbmy coś czego już nie nosimy. wybierzmy się na spacer do lasu. Do pomalowania szyszek wystarczy farba ze sklepu budowlanego po kilka złotych. Gorzrj jeśli chodzi o dekoracje jak tasiemki, cekiny, brokat. Ale i te można znaleźć w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysly i bardzo kozystne i duzo ladnych pomysluw


    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pomysły, fajnie zorganizowana strona :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne pomysly . Napewno wykorzystam niekture z nich

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sprawa ... nie myslalam ze jest tyle ciekawych pomyslow na choinki

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna jest też choinka z katalogów, troszkę pracochłonna ale wynik zadowalający ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko i córko! Ile wspaniałych pomysłów. Bardzo dziękuję za inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. to jest świetne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne pomysły kilka wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  19. Choineczki są świetne, a inne ozdoby na stół - mistrzostwo!

    Zapraszam do mnie na inne ozdoby świąteczne
    http://handmadeandcooking.blogspot.com/2014/12/bombka-z-choinka-w-srodku.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Te filcowe sa świetne, bardzo mi się podobają no i stosunkowo proste w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre rozwiązania są cudowne, szczególnie ta podświetlana choinka z piórek :) !

    OdpowiedzUsuń