czwartek, 3 października 2013

Satynowe bratki i opaski robione na zamówienie.

Mam chwilę to dzisiaj wyjątkowo dwa posty :)

Nazbierało mi się trochę zdjęć pojedynczych ozdób, które powstają na specjalne zamówienia i są robione przeze mnie bardzo chętnie,mogę się wtedy wykazać i zrobić coś nowego.

Czasem takie zamówienia inspirują mnie do stworzenia całych serii tak jak tu gdzie dostałam zdjęcie butów- miałam zrobić opaskę i broszkę, wyszło tego znacznie więcej :)

Przy okazji powstały satynowe bratki :)

Satynowe bratki-kwiatki do włosów.

To buciki sukienka ma być w kolorze ecru :



I moje propozycje:

Rękodzieło z satyny.

Kwiatki w kolorze czarnym i fuksji.

Tiulowe kwiatki w kolorze fuksji z satynowymi czarnymi środkami.

Elegancki komplet na roczek czy chrzciny.

Jak wam się podobają moje poziomki ;)



Opaska z dwoma dużymi kwiatami.

Oraz z jednym kwiatem.

Wianuszek z satynowych bratków.

Kolejna opaska miała być marynarskim wiankiem :)

Marynarski wianek.

Opaska z tiulowymi kwiatkami.


Opaska z filcu w różu i szarościach robiona na zamówienie.

Opaska z  kwiatkami z filcu.

W kolorach : róż ,fuksja,szary i beż.

Cena to 16-18 złoty w zależności od wielkości.

Bardzo pracochłonna,ale lubię ten mój model :)


Mały kwiatuszek do włosów :)

Satynowy kwiat do włosów.


Miało być biało i bez koralików- opaska na chrzciny :)

Opaska na chrzciny ,roczek czy wesele.

Biała opaska dla niemowlat.

Nowe zdjęcia mojego opaskowego hitu :)







Na koniec muszę się pochwalić,opublikowano mój artykuł na stronie głównej srebrnej agrafki :)


Zapraszam tutaj:














3 komentarze:

  1. Piękne rzeczy robisz, dziewczynki muszą ślicznie wyglądać z tymi kwiatami we włosach! Moja dziewczynka nigdy nie chciała się stroić, a teraz już jest za duża na takie opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko super, ale opaska z filcowymi kwiatkami mnie urzekła...

    OdpowiedzUsuń
  3. I read this post completely regarding the comparison of most recent and previous technologies, it's amazing article.


    Review my weblog :: seo rankings

    OdpowiedzUsuń