piątek, 29 listopada 2013

Torebka Monster High- dla mojej małej fanki ;)

Uszyłam dla mojej Leny torebkę, a że ostatnio szaleje za Monster High padło na motyw czaszki.
Torebka jest z szarego filcu, w środku ma kieszonkę i mieści wszystkie potrzebne rzeczy mojej małej kobietki :)
Torebka bardzo jej się podoba co mnie cieszy najbardziej, wszystkim się chwali,że to mama jej taką zrobiła :)


Miała być prezentem na "Mikołaja", ale znalazła ja wcześniej :)
Godzina roboty, a  radość dziecka bezcenna :)





A wy robicie ,czy kupujecie prezenty ???

Buziaki :*


3 komentarze:

  1. Tylko godzina? Pomyślałam o takiej dla małej kuzynki,z tym, że pod choinkę chyba zrobię. Pięknie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka, tez mam taką Fankę w domu, wiec wiem co mówię :) A "mama mi zrobiła" jest zawsze najlepszym podziękowaniem :)

    OdpowiedzUsuń