sobota, 13 grudnia 2014

Pomysły na tanie prezenty świąteczne DIY.

Cześć kochani.
Dawno mnie nie było...
Dostaje od Was dużo wiadomości z zapytaniem o mój powrót do blogowania.
Obecna praca pozwoli mi na to jedynie w weekend, czasu na wszystko mam mało.
Brakuje mi tego strasznie, postaram się tak zorganizować,żeby wszystko pogodzić.

Puki co, zanim się zaś w to wszystko wdrożę, powrzucam wszystkie świąteczne tematy może się Wam przydadzą.

To zaczynamy.
Buziaki :*

Pomysły na prezenty.


Pomyślałam ,że jak każdy w okresie przedświątecznym będziecie szukać pomysłu na fajne prezenty.
Postanowiłam Wam i sobie oczywiście pomóc i przedstawiam moim zdaniem super świąteczne prezentowe idee.Postawiłam na robienie podarunków w domu i kierowałam się małym budżetem . Znajdziecie w tym poście przepisy na super pachnące peelingi cukrowe i domowe mydełka,sole do kąpieli, świeczki,kolorowe paczki ze słodyczami i ciasteczkami,sposoby na oryginalne zapakowanie prezentów i wiele innych.
Zaczynamy :)

PEELINGI CUKROWE

Waniliowy z brązowym cukrem


Przepis:

Dokładnie wymieszać 2 szklanki brązowego cukru i szklankę cukru pudru, tak żeby nie było grudek.Dodać szklankę oleju słonecznikowego i łyżkę czystego ekstraktu z  wanilii.
Dobrze wymieszać i przełożyć do słoika.
Jak go ozdobimy to zależy już od nas :)



Lawendowy


Składniki:
1 szklanka cukru lub cukru brązowego
1/4 szklanki oleju migdałowego
8 kropli olejku różanego i lawendowego
Instrukcje:
Mieszamy brązowy cukier i olej, aż osiągnie konsystencję pasty.
Dodajemy olejki zapachowe i zamykamy w szczelnym słoiku



Cytrynowy:


Przepis:
Bardzo prosty do wykonania peeling.Mieszamy dwie szklanki białego cukru z olejkiem migdałowym do osiągnięcia miękkiej konsystencji.
Na koniec dodać kilka kropli olejku cytrynowego.

Słoiczki można ładnie pomalować,przykleić naklejki,
przewiązać tasiemkami...itd
Każda kobieta ucieszy się z takiego prezentu :)


CIASTECZKOWE MIX-Y

Do słoika warstwowo wsypujemy potrzebne składniki do zrobienia domowych ciasteczek.
Proste prawda!!
Przepis może być dowolny ,zależy co chcemy mieć w naszych słoikach :)

Wyglądają super,ja na pewno skorzystam z tego pomysłu.



Przepisów na ciastka nie podaję jest tego pełno w internecie;)

Do słoików wsypujemy tylko sypkie składniki nie wsadzamy jajek czy margaryny !!
Możemy dołączyć karteczkę z resztą przepisu do słoiczków.

Lub pieczemy sami ciastka i ładnie zapakowane dajemy bliskim






Zamiast ciastek możemy zrobić domowe przetwory.




NIESPODZIANKI ZE SŁOIKA

Można do nich włożyć dosłownie wszystko,a na pewno będzie to wyglądało oryginalnie :)


Słodycze w słoiku,idealne dla dzieci.


Sól do kąpieli.


Przepis:


Składniki:
1 kg gruboziarnistej soli morskiej
1 łyżka oliwy z oliwek
1 łyżeczka olejku np eterycznego lub specjalnego olejku do wyrobu mydeł 
1/3 szklanki bezzapachowego mydła w płynie np biały jeleń
szczypta barwnika spożywczego np takiego do jajek wielkanocnych lub również może być specjalny do wyrobu mydeł
dodatki - suszone płatki kwiatów, przyprawy itp.

Składniki płynne należy wymieszać i wlać do miski z przygotowaną solą. Następnie dokładnie wymieszać sól z płynem.
Wyłożyć sól na papier cienką warstwą i pozostawić do wyschnięcia na około dobę. Po tym czasie sól jest gotowa. Można ją przespać do słoiczków lub innych pojemników. 


Manicure w słoiku

Możemy użyć wszystkiego: wacików,lakierów,zmywacza,ozdób,brokatów,pilników :)
Super sprawa:)



Świeczki

Także możemy zrobić w domu,ożywając starych słoiczków i  buteleczek.

Jak zrobić to tanio??
Kupujemy wkłady do zniczy :)

Wyciągamy z nich knoty które potem wykorzystamy, a wosk przetapiamy:)
Możemy dodać olejki zapachowe.
 To mój sposób który się zawsze sprawdza.


Dla zainteresowanych podaje dwa sklepy w których można kupić wszystko do świec Kraina Świec,
oraz do mydełek Kraina Mydełek

KREATYWNE PREZENTY DLA LUDZI Z PASJĄ

Warto wykorzystać zainteresowania naszych bliskich.

Dla kucharzy.


Dla miłośników scrapbookingu.


Dla moli książkowych.


Dla wszystkich z szyjną pasją :)


Dla amatorów lodów.


No i dla piwoszy :P


Jak Wam się podobają??
A co wy robicie dla swoich bliskich??

Czekam na Wasze pomysły i pozdrawiam :*

Świąteczne ciasteczka

Pomysły na tanie prezenty.

Świąteczne prezenty diy

Zapraszam także tutaj 

Mój post o robieniu świątecznych ozdób.

















9 komentarzy:

  1. super pomysły na tanie świateczne prezenty dla bliskich, niedość ze smakowicie wygladaja to jeszcze przydatne.


    U mnie przepis na goraca czekolade z marshmallows, zapraszam www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, podsyłam link mojej córci. Może się "ponatycha" ;-))) i coś matce zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio spędzałam czas na przeglądaniu Twoich wpisów, dotrwałam do samego początku Emotikon smile Muszę CI powiedzieć, że jesteś niezwykłą "czarodziejką". Uwielbiam takie blogi jak Twój, jest bardzo inspirujący. Powiedz mi skąd bierzesz pomysły, z każdym wpisem zaskakiwałaś mnie coraz bardziej. Natknęłam się na Twój blog przypadkiem i jestem pewna, że zostanę tu na dłużej Emotikon smile Muszę Cię obserwować obowiązkowo Emotikon smile

    Zapraszam na mój raczkujący blok o szyciu w którego wkładam dużo serca Emotikon smile
    http://szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ręcznie wykonywane prezenty. Mają duszę i są lepsze od wszystkiego co kupne i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne pomysły! Napewno z jakiegoś skorzystam😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły! Napewno z któregoś skorzystam😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysły ! Nawet na oryginalny prezent dla panny młodej, a dla pana młodego można coś jeszcze wykombinować.
    Świetne inspiracje :) Dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń